27 Mar 2013

Minik Telaş...

  Bugün hastaneye gittim.Teller için rutin bir kontrol ama sebebini bilmediğim bir nedenden dolayı birazcık telaşlıydım.Hızla girdim röntgen odasına... ''Benim şu dişimin röntgeni çekilecekti.'' Artık nasıl bir ses tonuyla söylemişsem teknisyen hiç cevap veremedi. Koskoca adam kalakaldı öylece.Dondu resmen... Ardından 1 dakika işareti yapabildi. O an fark ettim içeride bir hastası vardı,telefonla konuşuyordu ayrıca aşırı bağırmıştım. Bir anda gözler üzerime çevrildi.Olduğum yerde giderek küçüldüğümü hissettim. Küçüle küçüle mini minicik kalmıştım. Birkaç saniye sonra herkes geri işine döndü. Bende yavaş yavaş sakinleşip sıraya geçtim. Benden önceki hastanın röntgenini çekerken 'Sana çok kırıldım' dedi.
-'Neden?'
-'Hiç selam sabah olmadan 'Benim şu dişimin röntgeni çekilecekti' diyorsun.Bir ''Merhaba'' bile yok! Oysa ki ben çok alışmışım senin bana o eğlenceli sesinle ''Merhaba! Yine ben! Nasılsınız? Benim yine şu dişimin röntgeni çekilecekti!'' demene.' Bir an durdum.Cidden hiç selam vermemiştim.Bu benim her ay rutin olarak onlara karşı yaptığım bir şeydi.Ama ben o telaş parçacığından dolayı ilk üç cümleciği atlamıştım.Bunlar kafamda dolaşırken söylen(e)memiş selamımı verdim.
-'Ay çok özür dilerim. Ben biraz grip oldum. Okula da gidemedim.(Artık adamcağızla ne alakası varsa(!)) Her şeyi unutuyorum bu aralar.Kusura bakmayın.Merhaba.' deyiverdim ama bu deyiş bile ayrı bir telaşlıydı.
-'Tamam o zaman ona bağlayalım bu durumu biz hadi sen geç yerine' dedi.
  Yalnız bununla kalsa iyi... Ayrıca üç defa muayene odasına girdim çıktım.Artık en sonunda doktorumun asistanı Büşra Abla 'Sakla!' diyerek beni odadan dışarı postaladı.
  Bugün hem benim için hem de doktorum için yoğun ve yorucu bir gündü.Bu yaşadığım minik telaşın nedenini hala çözebilmiş değilim.Ama doktoruma gerçekten acıdım.Benimle birlikte aynı anda üç hastaya baktı.Birimize randevu verirken,birimizin tel pozisyonuna bakıyor aynı anda bana briket takıyordu.Odadan 2. çıkışımdaki en son ses ''Bugün çok yoğunum.Daha sakin bir günde baksanız bulaşık makineme?''Doktor olmak zor iş!.. Bir de anneyseniz artık ölüm fermanınızı yazıp kendi ellerinizle okudunuz demek!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarda argo ve benzeri kelimeler kullanmamaya dikkat ediniz.
Türkçenin imla kurallarına uymaya özen gösteriniz.
+18 içerikli yorumlar yapmayı aklınızdan geçirmeyiniz.
Facebook ve Twitter Türkçesiyle yazılmış; k ve v harfleri yerine q,w,x harfleri kullanılan yorumlar okunmadan silinecektir.