17 Kas 2014

Nesli Çoğalan Peter Pan'lar Cemiyeti

  Artık bir Peter Pan'ım... Tinkerbell olsam daha işime gelirdi ama katıldığım 'cemiyetin' adı bu. Kısmen bu...

  Eylül ayında sosyal medyada doğan, çok tatlı bir 'abla'nın kurduğu 3-5 kişi ile başlayıp, 19.208 kişilik bir 'aile' aslında bahsettiğim. Hani bazı insanlar vardır. Tanımazsınız ama tanır gibisinizdir. Yürekleri tüm dünyayı kaplayacak kadar geniştir. Hayallerinize sizi de ortak eder ve onları hayata aktarır. İşte ben hayallerimi hayata aktaran, dahası beni de o hayallerin içine alacak kadar geniş bir yüreğe ve aşık olunası bir cesarete sahip bir 'abla' ile tanıştım. Şimdilik o beni tanımıyor ama ben onu tanıyorum. Belki izlemişsinizdir 7 Kasım günü Beyaz Show'a çıktı ablamız (Adını bilmiyorum henüz ve ilginç bir şekilde internette aramama rağmen ulaşamadım.) O çıkıp 'cemiyetini' anlattığında ilk aklıma gelen 'İşte tam benim kafadan ama cesaretli versiyonum!' du.

  Kanserli çocuklara aslında moral olarak başlanmış işe. Tüm hastalar bir dilek diliyorlar ve bu dilek 'abla' tarafından Facebooktaki 'Nesli Çoğalan Peter Pan'lar Cemiyeti' adlı grupta paylaşılıyor. Sonra herkes elinden geldiğince bu dileği gerçekleştirmeye çalışıyor.

  Ve bu haftanın ilk dileği mükemmel bir enerjiye sahip bir kız çocuğu. Buse.. Kemiklerinde tümör bulunmuş ama o hayattan kopmadan yaşamaya, herkese olumlu enerji vermeye devam ediyor. Dileği ise farklı coğrafya ve insanlardan ona gelecek minik notlar iliştirilmiş plaklar. Mükemmel bir dilek değil mi?

  Yardım etmek isterseniz plakları Petrol iş Mahallesi Kumru Sokak Galaeslek Apartman No :37 D:1 KARTAL/İSTANBUL adresine gönderebilirsiniz. Diyorsanız ki yok ben plak bulamam ama yardım etmek de isterim o zaman  https://www.facebook.com/neslicogalanpeterpanlarcemiyeti/timeline adresine gidip beğen butonuna tıklamanız yeterli. @panolmak  Bu da twitter hesapları. Sağlıklı, mutlu, huzurlu, daima gülümsetecek günlere... 

NOT: Para kabul edilmiyor. Tamamen gönül ile çalışıyorlar. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarda argo ve benzeri kelimeler kullanmamaya dikkat ediniz.
Türkçenin imla kurallarına uymaya özen gösteriniz.
+18 içerikli yorumlar yapmayı aklınızdan geçirmeyiniz.
Facebook ve Twitter Türkçesiyle yazılmış; k ve v harfleri yerine q,w,x harfleri kullanılan yorumlar okunmadan silinecektir.