6 May 2013

Üzerime Alındım Seni (Selim Akgün)



Üzerime alındım seni,
En güzel iltifatlar gibi...
Belki gelin de ben,güvey de ben;
Lakin, ıslatmıyor yokluk yağmurları şimdi
Zorlama üşütmem yüreğimi!
Gerçekliğinin tılsımını taşır bu elbise;
Çıkaramam üzerimden hayalini...

Çekildiğin sert kabuğun tam üzerine yazıyorum bu şiiri şimdi
Dostlarım dese de "unut o yalnızca bir hayaldi."
Hayal kurmayı yüreğim sende sevdi...
Hayal akıl işidir,yürek işi değil deme rüyalarımdaki sevgili!
Yüreğim düşünmeyi sende öğrendi...

Unutma ki,
Bir heves değildi benimki...
Bir heves olsaydı eğer,
Bu dizeler böyle dökülmezdi...
Sanma ki sana uzattığım eller bir kerelikti
Bin kere gitsen,
İlki gibi hevesli tutacak bu eller gelişinin nöbetini...

Sen belki sevmedin beni,
Sevemeyeceksin de dediğin gibi...
Nöbet geçirse de kalemim her karanlık gecede,
Yine yazıyor işte olmayacak hayalleri;
Keşke sevseydin beni...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarda argo ve benzeri kelimeler kullanmamaya dikkat ediniz.
Türkçenin imla kurallarına uymaya özen gösteriniz.
+18 içerikli yorumlar yapmayı aklınızdan geçirmeyiniz.
Facebook ve Twitter Türkçesiyle yazılmış; k ve v harfleri yerine q,w,x harfleri kullanılan yorumlar okunmadan silinecektir.