7 Oca 2016

YGS'ye Tekrar Başvurdum!

  Sevgili YGS, iki sene önce sen benim canıma okudun. Fakat şimdi sıra bende! Kork benden! Nihahahaha!

  Öhöm,öhöm... Tamam döndüm özüme.
Doğru okudunuz YGS'ye tekrar başvurdum ben. İkinci üniversiteyi daha ilki bitmeden kazanmaya karar verdim. Çok fena gaza geldim. Neden mi? Sanat tarihi beni hiç açmadı çünkü. Beğenmedim yani. İşte bu yüzden tekrar giriyorum sınava ama sanat tarihini bırakmayacağım. Ben o bir buçuk yılda kaç sivilce çıkarttım, kaç beyaz edindim... Bir kalemde silip atmaya cesaretim yok anlayacağınız. Ama merak etmeyin sevgili üniversite hayali kuran arkadaşlarım, kontenjanlarınızda gözüm yok. Uzaktan eğitim ya da açıktan düşünüyorum.

  Bu arada fark ettim ki ben hep Suzy'nin kitaplarını sömürmüşüm yada kitaplara kıyamamışım zira hepsi bomboş. İkisine de oy veriyorum. Çünkü en son hatırladığım Suzy'de 2-3 kitaptan başka bir şey kalmamıştı. Gerçi benimde o kadar kalmış. Taşınırken epey atmıştım galiba... Evet atmıştım. Tamam gençlik hesap düz.

  İki yıl önce hani diyordum ya üniversite kazananlar neden giriyor tekrar acaba sınava diye. Yaşayınca cidden öğreniyormuş insan. Harbiden can sıkıntısından girilirmiş sınava. Ancak tek bir koşulla. İlkinde başarılı olup garantin varsa. Yoksa gerçekten gerilimli bir şey bu sınav.

  Birazdan geometri soruları çözmeye başlayacağım. Bakalım geçen sefer ki gibi zor gelecek mi? Ah unutmadan cidden korkmuyorum artık senden YGS! Hacettepe'liyim oğlum ben!

1 yorum:

  1. selam tam blogunu keşfetmişken gördüm ki sanat tarihi beni açmadı drmişsin bi hüzne gark ettin beni. ben de iki srne önce cebelleştim bu çağımızın vebasıyla. ve bende beğenmedim okulu falan varoluşsal bi bunalıma girdim anlayacağın. bitince sanat tarihi okuyam falan diyordum, neyse umarım kalbinden geçen yol önğne açılır diyeyim. bol şans dilerim sınavda ^.^

    YanıtlaSil

Yorumlarda argo ve benzeri kelimeler kullanmamaya dikkat ediniz.
Türkçenin imla kurallarına uymaya özen gösteriniz.
+18 içerikli yorumlar yapmayı aklınızdan geçirmeyiniz.
Facebook ve Twitter Türkçesiyle yazılmış; k ve v harfleri yerine q,w,x harfleri kullanılan yorumlar okunmadan silinecektir.