6 Haz 2014

Saçma Sapan Ama Doğru Testler... (Ders Testi Değil!)

  Hani şu internette bulunan 'saçma sapan' testlerden yapar mısınız kendinize? Örneğin daha önce hiç 'Hangi hollywood yıldızına benziyorsun?' testi ve ya 'Nasıl bir dövme yaptırmalısın?' testi yaptınız mı?

  Sizi bilmem ama bu hafta sınavlardan dolayı benim canım epey sıkkındı. Bende daldım 'saçma' testlere... Sonuç, Öncelikle Franz Kafka gibi psikolojik düşünüyormuşum. Eğer dövme yaptıracaksam; koluma, ayak bileğime ve ya sırtımın üstüne sevdiğim bir söz veya alıntı yaptırmalıymışım. Ayrıca müzik tarzı bakımından Barış Manço'cuymuşum. Doğru! Yani test saçma falan ama az çok insanı tanımlayabiliyor. Eh benimde istediğim sonuçları görmek laf aramızda biraz şımarttı beni.

  Eskiden de yapardım bu testleri. Bir kere 'Hangi şehirsin?' diye bir test denk geldi. Bendeki de merak ya açtım... Sonuç 'Sokakların sesiyle, eşsiz tarihiyle, mavi rengiyle İSTANBUL...' çıktı. Zaten severdim İstanbul'u birde test sonucum böyle çıkınca gaza gelip iyice hayranı oldum İstanbul'un... Şuan beni İstanbul'un herhangi bir yerine bıraksanız ben Ankara'ya geri ormana terk edilmiş kedinin evine dönmesi gibi tıkır tıkır dönerim. Hiç sorun olmaz benim için... Gerçekten siz yeter ki beni İstanbul'a götürün!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarda argo ve benzeri kelimeler kullanmamaya dikkat ediniz.
Türkçenin imla kurallarına uymaya özen gösteriniz.
+18 içerikli yorumlar yapmayı aklınızdan geçirmeyiniz.
Facebook ve Twitter Türkçesiyle yazılmış; k ve v harfleri yerine q,w,x harfleri kullanılan yorumlar okunmadan silinecektir.