20 Haz 2013

Gün Geçer Üzerimden (Selim Akgün)

Niyetim güzel şiirler yazmaktı bu gece
Diyetim ödenmemiş olacak ki,çıkamadı kalemden tek bir hece bile...
Maluliyeti sezemedim,
Şiir beni yazdı bu gece, malubiyeti ezemedim;
Mutlu dizelerde ıslık çalarak gezemedim...

Bir şarkı tutturdu dilim:
"Ayrılık da sevdaya dahil"
Berduş yüreğime soğuk bir duş gerek;
Vahim durum ayrılık bile değil...

Gayrılığı kayırır yarin yüreği
Gün, geçer yokluğunda üzerimden
Toprak serper üzerime her gün yokluğun küreği
Dinç bir yürek olsa da benimki;
Tek sözüyle yerle bir eder yarin dilden bileği...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarda argo ve benzeri kelimeler kullanmamaya dikkat ediniz.
Türkçenin imla kurallarına uymaya özen gösteriniz.
+18 içerikli yorumlar yapmayı aklınızdan geçirmeyiniz.
Facebook ve Twitter Türkçesiyle yazılmış; k ve v harfleri yerine q,w,x harfleri kullanılan yorumlar okunmadan silinecektir.