27 Şub 2013

Seni Seviyordum (İclal Aydın)



Sana uzak kentlerden birinde zamanın bir yerinde seni ve senli günleri anımsattı akşam güneşi...
Onca zamanın üstünde eskimeyen bir düşüncesin şimdi 
İnsan her gün anımsar mı aynı gözleri 
Seni seviyordum ve senin haberin yoktu 
Saçlarını izliyordum uzaktan, kulağının arkasına düşüşü ve burnun, herkesten başkaydı işte... 
Güldüğün zaman yukarıya bakardın; 
Yukarı kalkan başın ve gülen gözlerin vardı... 
Ne güzeldiler sen bilmiyordun... 
Ben seni seviyordum... 
Kalbime sığmıyordu aklımdan geçenler 
Duvarlara, vitrin camlarına, kaldırımlara çarpıyordu 
Geri dönüyordu, çoğalarak 
Senin sesini duyduğum masalarda erteliyordum herşeyi, herşeyi erteleyişim oluyordun 
Kalp ağrısı oluyordun, 
Birlikte soluduğumuz sokak isimleri oluyordun, 
Mevsimler değişiyor ve büyüyorduk, 
Dönemeçler geçiyor, köprüler göze alıyorduk ve bazen tekin olmayan suların üzerinden atlıyorduk 
Cesurduk... 
Ufuk çizgisi maviydi, gün batımı hep turuncu ve kırmızıydı bütün karanfiller... 
Ben seni seviyordum sen bilmiyordun... 
Sevinçlerim oluyordun ara sıra sen hiç bilmiyordun 
Sonra herhangi biri oldun, bütün sevinçlerim bittikten sonra 
Yağmurlar yağdı, serin haziran akşamları 
Derken bir gün uzaktan gördüm seni... 
Saçların bana inat başın herseye meydan okuyarak işte yine aynı 
Kalbimi acıttı her zamanki gibi... 
Değiştik sanıyordum ve sen yine bilmiyordun 
Şimdi bunları anlatsa sana birileri kim bilir yada boşver bilme en iyisi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarda argo ve benzeri kelimeler kullanmamaya dikkat ediniz.
Türkçenin imla kurallarına uymaya özen gösteriniz.
+18 içerikli yorumlar yapmayı aklınızdan geçirmeyiniz.
Facebook ve Twitter Türkçesiyle yazılmış; k ve v harfleri yerine q,w,x harfleri kullanılan yorumlar okunmadan silinecektir.